Smile18 Kızlar hiç bir şeyim yok derken nişanım geldi sabaha hastaneye giderim şuan sancım var dua edin Rabbim hayırlı kurtarsın hepimizi🤲
Smile18 Eliferden95 Bence korkulacak bir şey değildir canım ama işte insanda hem mahremiyet duygusundan hemde acıdan bir şey olur korkusu olunca gözümüzde büyüyor. Bende sabah hastaneye gitcem nişanım geldi umarım iyi geçer her şey.