Bademlii Dediii 😂😂 Şekerden korktu ama çıkmadı 🙄 Hep ilerdeydi zaten ama babamız iri genetik sanırım 🤷♀️ Zaten detaylıya gittiğimizde doktor en az 3600 3700 doğurursun demişti 🤭 Yani kafama takılıyor ama genetiktir deyip rahatlatıyorum kendimi 🙇🏻♀️