Bademlii Gizemito ben de dün gittim de 23 hafta 650 gram doktor iyi dedi sizle arada fark olunca dedim zayıf mı kaldı miniğim 😂 boyu da güzelmiş eşimde bende uzunuz 22 cm suan 😂 sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah ❤️
Bademlii Gizemito kafaya takacak bişey yok kuzum maşallah diyelim sağlıklı olsun da yanakları sıka sıka seversiniz 😊😊
Ruveydaasker Mhtpctn amin insallah hayırlısı olsun bı kzıım var smdıde bı oglum olcak ilte baklm Rabbım ızın verrse
Nezosikra Esma98 inslalah canim 3 üncü prensesim olacak inslalah 🤗❣ seninkinin cinsiyet ne peki canım
Ruveydaasker Ruveydaasker aaa inşallah bugundr gttm ben belım tutuldu yıne erkek dedı cok skr ama burda 17hafta yazyo oda 16haftalık dedı doktorlarla uyusmyo