Aynurdogru Aycaa441 38+4 zaman gecmio nefes almakta zorlaniyorum dogusun istiorum bi an önce hayirlisiyla💙👶🏻
Tugce_61 Aynurdogru bende nefes problemi yok doktor hafta sonu bu hafta gelir dedi ama herhangi bi belirti de yok nst de sancı yok açılma yok neye göre dedi bilmiyorum sizin doktorunuz doğum için herhangi bi bilgi verdi mi
Aynurdogru Tugce_61 yok canim hic bisey söylemedi bugun cok kasilmalarim var insallah hayirlisiyla gelir