Aysgllyurtss Rabo sekerin işi belli olmuyor devamlo olcmek lazim zaten haftan ilerledikce sekerde yukseliyor 150 160 lardan 250 260 a ciktim ben🤣
Hta Aysgllyurtss hmm anladim cnm ama bebek iri olmadigi halde bi kac kiside duydum dr dogum sırasında sekerin yükselirse bebek de sen de riske girersin o tuzden sezaryan yapalim demis yani dogum sirasinda yukselirse risk olusturmaz mi ama ben ondan korkuyorum ben seker olunca sezaryan oluyo saniyodum bide
Aysgllyurtss Hta doktorum banada seker hastalarina normali onermem dedi ama suan iri oldugu icin mecburi sezeryan yoksa bende duydum dogum sirasinda seker tansiyon tutamiyorlar
Hta Blk123 cnm sonuclarini kacirma ogren onlari sekerine de baktir cnm allah yardimcimiz olsun insallah degerlerin guzel cikar 😘
DamlaNur29 Blk123 canım o iğne cok ufak bi iğne bildiğim kadarıyla alısıyorsun zaten ben tüp bebej yaptım alıskınım ondan göbekten falan cok yaptım bide kan sulandırıcı kullandım hergün dısarı cıkıp yaptırmak zor olur inşallah insilüne gerek kalmaz
Handelb Blk123 yaparsın canım ben de yapamam diodum ama alisiosun şimdi önce parmaktan ölçüm yapıorum sonra iğne o yüzden korkma yani yaparsın 😉
Blk123 Handelb aa yani normal şeker hastaları gibi öylemi 😱anneme iğne yapamadım kadıncağz kendi yapmak zorunda kaldı yapınca dayanamıyodum kendim nasl yaparım
Yaman Handelb ben seker yuklemesinden sonra çıktı hep dikkat ettim arada kacamaklar olsada🙈 ama diguma yakin dahada yukseldi bugun insulin basladim
Hta Aysgllyurtss aynn cnm drla konuscm bu gittigimde hic sezaryan lafi etmedi istegw bagli sezaryan yapamam ozelde yaptirabilirsin gibi konustu sacma geldi
Aysgllyurtss Hta ozel canim devlette olsa zaten normale zorlarlardi ozeldeki doktorum akil mantik isi degil cok kotu dogum anın olur dedi iyiki diyorm devlete gitmemisim
Handelb Kızlar öğle yemeğinden sonra 3-3,5 gibi ara öğün yapiyorum ne zaman dondurma yesem sekerim düşük cikio ve iğne yapmak zorunda kalmıyorum hani canınız tatlı isterse diye😉
RabiaMG Handelb dondurma yiyince dusuk mu cikiyor. Diyetisyen bana bir yudum bile tatmicaksin dedi.🤷🏻♀️
pelinnns Handelb benim de 90 altına düşmüyo tokluklarım çok güzel ama açlık değerini bir türlü düşüremedim. Çok sıkı diyet yapmama rağmen hiç kaçamağım olmamasına rağmen
Handelb pelinnns ben de diyet yapiyorum sabah açlığın benim de düşmüyor ancak ara öğünde ne zaman dondurma yesem 78-80-85 fln cikio diyetisyen de yiyebilirsin dedi bi dahiliyeciye danışıcam
Hta Aysgllyurtss hmm ben npcm ya bana da cok sacma geldi krndimde normal yapacak gucu hissetmiyorum hic vallahi
Handelb pelinnns evet bana da öyle gelio ve iğneden kurtuluyorum tabi bunu her ara öğünde yapmiyorum ama yediğinde de düşük cikio😊
Handelb pelinnns haftasonu gidicem sorar bilgi veririm kızlar sizede birazdan da tokluk ölücem bakalım kaç çıkıcak
RabiaMG Handelb cok sasirdim ben hamileyim bir yudum bile yemicekmiyim dedim zaten az kalmis sonra yersin dedi🤷🏻♀️