Blk123 cnm kesinlikle yaptirmalisin banada yaptirma diyenler oldu saglikocagindaki ebe bile yaptirmasanda olur dedi ama zaten genetikmis bu bide ben dr sordum seker ciktigi gun cok fazla yedim ictim sekerli seyler dedim onla ilgisi yok gebetik dedi ailede birinde var mi diye sirdu hemen benimde annemde vardi kesinlikle yaptir kadin dogum dr yaptiriyo zaten seker cikarsa dahiliyeye gidiyosun once diyet veriyo 1 hafta dusmezse insuline baslayabiliyo zaten 24 ve 28 i arasinda yapiliyir şeker yuklemesi kesinlikle yaptir bende hep kararsizdim dusun 28 in son gunu yaptirmistim iyiki yaptirmisim ailede birinde olursa daha risk altinda oluyosun cunku