Handelb pelinnns haftasonu gidicem sorar bilgi veririm kızlar sizede birazdan da tokluk ölücem bakalım kaç çıkıcak
RabiaMG Handelb cok sasirdim ben hamileyim bir yudum bile yemicekmiyim dedim zaten az kalmis sonra yersin dedi🤷🏻♀️
Hta Aysgllyurtss hmm ben npcm ya bana da cok sacma geldi krndimde normal yapacak gucu hissetmiyorum hic vallahi
Aysgllyurtss Hta az kalmis seninde eger normal istemiyosan ozele gidip sezeryan dogum istedigini soyle ama normal en sagliklisi benim oglum kilolu olmasa normali cok istyodm sezeryan olupda yatmak istemiyorm hic
Hta Aysgllyurtss oylede cnm bende once fark etmez normal ya da sezaryan diyodum ama bu seker beni cok yordu inan hic gozum kesmiyo normali tehlikeli olur diyede dusunuyorum hayirlisi neyse o olsun bakim
Aysgllyurtss Hta aynen oyle benm doktrm sezeryan ihtimalo var dedi ama 37. Haftamda karar verdi net olarak umarim hayirlisi olur🙏
Hta Aysgllyurtss insallah cnm en guzel sekilde alirsin kucagina insallah bende cok merak ediyorum haftaya sali gidecem 37+6 olacak o zmana kesin bisey der umarim
Blk123 Handelb aa yani normal şeker hastaları gibi öylemi 😱anneme iğne yapamadım kadıncağz kendi yapmak zorunda kaldı yapınca dayanamıyodum kendim nasl yaparım
Blk123 Handelb off herşey ayrı bi sorun wallahi ya 3 sene sorun olmadığı halde çocuk olmadı şimdi duymadıklarımı duyuyorum ben bu kadar zorlu be sorunlu bi süreç olcağını bilmiyodum zatn bazı şeyleride burda okudum öğrendm😏