DamlaNur29 Handelb o zaman takip etmeden mi insilün başladılar sana bana 1 hafta diyet sonra karar vericez dedi dahiliye ama gözüküyor ki insilün kullanabilirim
Handelb DamlaNur29 1 hafta diyet yaptım 134 den 106 ya düştü öyle verdiler zaten ölçüp yapiyorum insülini 90 altıysa vurmuyorum
Handelb DamlaNur29 ama sabah açıklarım hiç 90 altına düşmedi 100un altına bile zoe düşüo diyette olduğum halde 😔
DamlaNur29 Handelb ya canım benimde düşmedi hiçç demek insilün verebilir ama söylede bi durum var tabi makine her zmn dogru ölçmüyor gecen kan verdim saglık ocagında 70 cıkmıs ama parmaktan 90 cıktı hatta 92 95 falandı anlamadım bende yani
DamlaNur29 Handelb şuan ölçtüm sabah tokluk şekeri 148 cıktı dün 113 cıktı aynı yemeği yedim değişen bişey yoktu yani düzensiz
pelinnns Handelb benim de 90 altına düşmüyo tokluklarım çok güzel ama açlık değerini bir türlü düşüremedim. Çok sıkı diyet yapmama rağmen hiç kaçamağım olmamasına rağmen
DamlaNur29 Rabo canım diyetisyene gitmiyomusun benim diyetisyen cok hassas yaklasıyor bu duruma gebelerde 120yi geçsin istemeyiz dedi hatta dahiliye randevun ne zmn diyede sordu hergün ölçüm yapıp atıyorum benimde cok düzensiz gibi 3 ana yemek 3 ara öğünüm var meyve bile sayılı yiyorum yanında süt ile beraber zayıfladım hafifledim kendimi öle hissediyrm ama göbüş büyüyor sende kendine iyi bi diyetisyen bul özel olsun durumun varsa hatta bana normalde numaramı vermiyorum ama gebelerime veriyorum sadece hergün ölçüm için dedi
Hta Blk123 seker belirtilerimde ben bir anda cok kilo almistim sismistim resmen seker oldugunu ogrendigim ay o zman 28 haftamdaydim bide cok su tukeriyodum sanirim ama pek bi belirtim olmadi şeker yuklemesini yaptirmayi bile dusunmuyodum birden o ay icinde kilo artisini gorunce karar vermistim iyike yaptirmisim dedim
Handelb DamlaNur29 ben de yakında sağlık ocağına gidip tahlil vericem ben de öle yapım bakalım nasıl cikcak😊 ama bazen stres fln etkilio yürüyüş düşürüyo benim tokluğum 100un üstüne nasir çıkar manisa da olan depremi hissettim istanbuldan daha panik oldum 116 cıktı tokluk doktorum bile ne yedin diye sormadan ne oldu diye sordu😊
Handelb DamlaNur29 ben dün 3 tane çiğ köfte yedim limon sıkıp ki limonda da seker var 124 cıktı ilk defa daha dedim yemem 😊
joki Hta bende de tokluk yüksek, diyet listesine uymaya çalışıyorum ama çok sıkıldım, zaten yemek seçen biriydim, 3-5 seçenekle idare ediyorum. Allah yardımcımız olsun, aklı başında sağlıklı evlatlar vererek sıkıntımızı mükafatlandırsın inş 🙏🏻
Hta joki aynn cnm bende oyle gun sayiyorum artik dr bi dogum tarihi verse sevinecem sanirim dogumdan da korkuyorum ama hic aklima gelmiyo simdu bir an once dogurmak istiyorum cok zorlaniyorum artik cunku her zman diyete uyamiyosun canin bise istiyo yiyemiyosun yesem bile hemen psikoljim bozuluyo acaba bise olur mu diye pisman oluyorum 2 tane bise yesem ruhen va bedenen yoruldugumu hissediyorum
Blk123 Hta bende 28 haftalığım yaptırma diyolar ama bilemedim ki bnde uyuduğum zamn uyanamıyorum bi halsizlik baş ağrısı oluyoki anlatamam dışardaki sesleri duyuyorm ama uyanamıyorum annmde şeker hastası oda hep derdi sizi duyuyorum ama gözlermi açamıyorm şimdi bende korkuyorm şeker olabilir diye kararsızım yaptırsammı yaptırmasammı diye bide şeker olunca tedavi falanmı başlatıyolar nasl oluyor o süreç
Hta Blk123 cnm kesinlikle yaptirmalisin banada yaptirma diyenler oldu saglikocagindaki ebe bile yaptirmasanda olur dedi ama zaten genetikmis bu bide ben dr sordum seker ciktigi gun cok fazla yedim ictim sekerli seyler dedim onla ilgisi yok gebetik dedi ailede birinde var mi diye sirdu hemen benimde annemde vardi kesinlikle yaptir kadin dogum dr yaptiriyo zaten seker cikarsa dahiliyeye gidiyosun once diyet veriyo 1 hafta dusmezse insuline baslayabiliyo zaten 24 ve 28 i arasinda yapiliyir şeker yuklemesi kesinlikle yaptir bende hep kararsizdim dusun 28 in son gunu yaptirmistim iyiki yaptirmisim ailede birinde olursa daha risk altinda oluyosun cunku
DamlaNur29 Blk123 canım 1.derece akrabası anne babasında olanlara şiddetle öneriyolar kesinlike yaptır doktorum uyku yapar şeker dedi ve deli gibi su içiyodm şeker cıktı anne babamda yoktu ama cıktı kesinlike yaptır bende birden kilo aldım bebekte öle suan sağlıklı beslenme ile diyetle ödem attım zayıfladım resmen 1 den asagı uyanamazdım