Hta Rabo bence baska bi dr da danis benimde toklugum oyle cikiyodu insulini dozunu yukseltti bile sacma geldi bana bence baska bi dahiliye dr grs benim sekerim de gecen hafta 140 150 o civardaydi yasadigim ilde endokrin bolumu yok dahiliye dr boyle giderse endokrine sevk edecem demisti il dışına dozunu yukseltti 1 hafta yine olcuyorum şimdi zir bela 130 larda oluyo ama kontrole gidcm artik nlck benimkide acaba fazla mi abartiyo bilemedim ama senin dr bence cok rahat bu konuda
Handelb DamlaNur29 tokluğum düşük cikio baya insülini vurduktan sonra öncesini bilmiyorum hiç bakılmadı tabui öyle tatlı fln yemiyorum diyetisyenin verdiklerini uygulamaya çalışıyorum kaçamak illaki oluo tokluk için bana da 120-130 olsun geçmesin dedi daha bir kere 116 bir kere de 124 cıktı onun dışında 100-105-90 80 bile çıktığı oluo
Rabo Handelb 1. Saatte mi tokluk 120 diyor yoksa 2. Saatte mi bana kadın doğumcum 2. Saatte 120 altındaysa slrun yok dedi ama güvenemiyorum nedense
DamlaNur29 Handelb o zaman takip etmeden mi insilün başladılar sana bana 1 hafta diyet sonra karar vericez dedi dahiliye ama gözüküyor ki insilün kullanabilirim
Handelb Rabo bana dahiliyeci 1 saat sonra tokluğuna bak dedi kadın doğumcu bisi demedi tokluk dedi sadece ben 1 saat oluo bazen 1,5 ole bakıyorum
sebato Handelb insülin kullanmıyorum diyetle normale geldi açlık genelde 80 oluyor toklukta yediğim yemeğe göre değişiyor
joki Hta geçmiş olsun, bir yandan diyet de yapıyor musunuz yoksa istediğinizi yiyip içip insülinle mi dengeliyorsunuz?
Hta joki aynn cnm diyet var ama tam olarak uygulayamiyorum ama dikkat ediyorum zaten sekerli bise yemiyorum meyveyi az yiyorum yaninda yogurt yiyorum bazen ama diyet bende ise yaramadi insulin biraz dusuruyo tokluk yuksek bnm
Meryem33 Dün son tahlillerimi oldum şekerin biraz düşük dediler ama son haftalarda birşey olmaz korkma dediler.
pelinnns Rabo benim 33. Haftada çıktı o zaman açlık 154 tokluk 274 çıkmıştı hemen insülin başladı dahiliye 8 ünite günde 4 doz yapıyorum. Çok sıkı bir diyet yapıyorum artık açlık 75-102 arası tokluk 90-111 arası çıkıyor çok şükür şuan 35+2′yim nasip olursa 37+4′te sezaryen olacağım
Rabo Hta canım çünkü benim şekeri çok dengesiz yani bazen tokluk 1. Saat 130 140 bazen 110 120 normalde oluyor heralde ondan diyorum sürekli yüksek bi şekerim yok ama dediğin gibi çok rahat davranıyor
Handelb Hta benim ilk 134 dü diyetle 106 ya düştü onu bile beğenmedi kadın doğumcu dahiliyeci öyle verdi insülini
joki Hta bende de tokluk yüksek, diyet listesine uymaya çalışıyorum ama çok sıkıldım, zaten yemek seçen biriydim, 3-5 seçenekle idare ediyorum. Allah yardımcımız olsun, aklı başında sağlıklı evlatlar vererek sıkıntımızı mükafatlandırsın inş 🙏🏻
Hta Rabo 140 i gecmiyosa yine iyi cnm benim 170 180 oluyodu ama bebek buyudukce sanki seker de yukseliyo gibi bende son zmaanlar oyle olmustu sanki belki de gerek gormuyo suan icin sana da duzenli olc ama sekerini 140 i gecerse bence insulin vermesi gerek benimkide duzensiz dr 130 u gecmesin demeisti bana
Hta Handelb benim kadin dogumcuya soyluyorum duzensiz 170 180 lari gordugum oluyo diye o da 200 u gecmezse sikinti olmaz demisti dahiliyede 130 u gecmesin diyo duzgun bise diyen yok kadin dogumcu pek obemsemiyo gibi