Syda25 hulya4627 doktorum bana 42 haftaya kadar bekleyelim dogmazsan sezeryan yaparım dedi şimdi düşünüyorum nasıl bekliycem o kadar 😬
Syda25 BusraVeli benim 35. Haftada nst de sancım cıktı 37. Hafta da sancım cıktı 38. Haftam da sancım cıkmadı 1cm acıklık var suni sancı vermek istemiyorum diyo bekliycez 😏
BusraVeli Syda25 Benimde nst de hep sancım çıkıyor du 37 de 1 cm açıklık vardı 39 olduk hala bekliyoruz
Asilzadesii BusraVeli bende çok çok sabırsızım ne zaman gelecek bu minnoşlar ya sanki yıllardır hamileyim hele son zamanlar geçmek bilmiyor 13 temmuz görünüyor doğum senin ne zaman 🌼
Gamzedngdn BusraVeli 39+6 sancı var açılma 2 cm ama düzensiz bugün ister yatırayım ister evde sancın çoğalınca gel dedi doktor ama başka bir ilerleme yok 🥴 yarın 40 😅
BusraVeli Aynurdogru Bende de çok sabırsızlık oluyor canım ama korku da var bir yandan sağlıklı olsun diyorum çünkü 3 dusugum var benim bundan önce çok uzun zamandır hamileyim zaten aslında bu an önce kavussam bebeğime hayırlısıyla 🤷
Aynurdogru BusraVeli benimde bi düsügüm oldu canim 4 ay sona tekrar hamile kaldim ondan herhalde cok uzun geliyor bize bu hamilelik😊
Busimss Asilzadesii 37+3 üm bende oturmuş hayırlısı neyse onu bekliyorum 😂😂 normal sezeryan fark ermez sağlıkla yeter ki çok gecikmeden gelsin diyorum sadece.
Busimss Asilzadesii bence de gelsinler yeter gari 😂😂 acaba spor mu yapsak ne yapsak rahatlarını bozsak bizimki masallah pek rahat 😂
Busimss Ozgee11 2 gündür kasıklarım ve bel ağrılarım basladı hafiften ama bence 40 A kadar bekletecek beni oğluşum öyle düşünüyorum. Başka bir belirtim yok şimdilik ☺️ Sizde var mı ?