BusraVeli Kızlar yarın 39 hafta olucaz inşallah ama ne gelen var ne giden sizde durumlar nasıl normal mi sezaryen mi olacaksınız gunleriniz belli mi ?
BusraVeli Ozlemcyln Benim oğlumda gelmek istemiyor 😂 37. Haftada 1 cm açıklık var demişlerdi bende dedim 1-2 haftaya gelir heralde ama tık yok
tikizbuse BusraVeli ay evet bilmiyorum ne zaman gelicek hem heyecanliyim hem de biraz korkulu valla 😂
Syda25 BusraVeli benim 35. Haftada nst de sancım cıktı 37. Hafta da sancım cıktı 38. Haftam da sancım cıkmadı 1cm acıklık var suni sancı vermek istemiyorum diyo bekliycez 😏
Ozlemcyln BusraVeli pazartesiye kadar kendi gelmezse pazartesi yatışım yapılıyor suniyle bakıcaz artık resmen doğuruyorum 😂😂😂
Busimss Asilzadesii 37+3 üm bende oturmuş hayırlısı neyse onu bekliyorum 😂😂 normal sezeryan fark ermez sağlıkla yeter ki çok gecikmeden gelsin diyorum sadece.
Aynurdogru BusraVeli 38+3 haftalik hamileyim 39 yaklastim sayilir ne gelen var ne giden sadece kasik ve bel agrilarim var bi an önce dogsun istiorum artik el ayak sisiyor cok zorlaniyorum sanki bi senedir hamileyim gibi hisediyorum👶🏻💙
BusraVeli Aynurdogru Bende de çok sabırsızlık oluyor canım ama korku da var bir yandan sağlıklı olsun diyorum çünkü 3 dusugum var benim bundan önce çok uzun zamandır hamileyim zaten aslında bu an önce kavussam bebeğime hayırlısıyla 🤷