Ozgee11 valla vakit buldukça yürüyorum ama düzenli değil. Spor hareketlerini de doktoruma danışmanda daha yapmak istemedim. Denize gidiyorum yüzüyorum o biraz tetikler diye umut ediyorum. Birliktelik en başından beri yasak zaten hala yasak o yüzden bakalım.