Gizembayb canım normal doğum gerçekten korkulacak bşy değil ya. Öyle olsa bi daha hamile kalır mıydık hiç. Neden yapabilecekken gidip ameliyat olmayı seçiyosun ki hem senin hem bebeğin sağlığı için normal doğum en iyisi. Adı üstünde normal yani. Allah bedenimizi buna uygun yaratmış korkma gerçekten bşy yok. Doğumdan snra kuş gibi oluyosun hemen ayaktasın ne ağrı ne sızı bebeğine istediğin gibi bakıyosun zevkini çıkarıyorsun.