Gizembayb agrisiz dogum diye bir sey yok ki canim. Normal dogum yaradilisimizda var. sezaryen zor durumlar icin olan bir yontem. Eger ki cok aci cekersen, epidural normal dogum yaparsin, agrisiz dogar bebisin 😊 he dedigin gibi normale niyetlenip, son anda sezaryen olursa o da Allah’in takdiri. Normal dogum biter bitmez ayaktasin, fakat sezaryen dogum sonrasi oldukca zorluyor. Bence zorunda kalmadikca yapmamak lazim. Sen annesin, guclusun 💪🏻😊