Gizembayb Hayırlı olsun canım bence en iyisini yapmışsın☺️👍🏼İnan ki o kadar sancıyı dikiş eziyetini çekmeye değmez. Bir haftada toparlanırsın. Tabiki 3-4 gün biraz oturup kalkarken canın acır ama doğum bu bir şekilde biraz zorluğu oluyor. Sorularına gelince bastırma konusu hastaneye göre değişir mi bilemiyorum ama benim 2 kez uyuşukken 1 kez de uyuşukluk geçtikten sonra bastırdılar. Uyuşukken bir şey hissetmiyorsun diğerinde de çok az acıyor ama dayanılmayacak bir şey değil. 4-6 saniye sürüyor zaten. Bütün gücüyle üstüne abanmıyor elleriyle hafif hafif bastırıyor, yani benim öyle oldu. Depend giyebilirsin, çok rahat oluyor👍🏼Bacakların açılana kadar altına bir şey sererler zaten, ilk ayağa kalkmadan önce giydirmişlerdi beni.