Sblomr canım ağrısız normal doğum diye geçiyor belli bir cm e kadar açılmasını bekliyorlar daha sonra belden uyuşturuyorlar acıyla değil teflexle ittiriyorsun çocuğu ben 5 yıl önce ilk çocuğumu sezaryen yaptıktan sonra öğrendim kesinlikle denerdim doktoruna bir danış istersen tabi bunun için normal doğum şartlarını taşıman gerekiyor Allah yardımcın olsun