31+2 olduk 12 den sonra kesinlikle kendimi sezeryan yada normal diye şartlamıyorum. O an bebeğim ve benim için en doğrusu neyse onu yapacağım. Doktorlarımıza güvenmekten başka çaremiz yok. Bence kendinizi strese sokmayın, herkes bir akıl veriyor. Ama siz akışına bırakın ve kafanızı dinleyin bence. Sancı çekmemiz gerekiyorsa da çekeceğiz doğanın kanunu bu.. Adı üstünde NORMAL, becerebilirsem normal beceremezsem sıkıntı olursa sezeryan.. Bence böyle düşünün..