Gizembayb Elimde olsa normal doğururdum, ki öncesinde normalden bende kokuyodum, yine de normal istiyodum.
Bebeğine bakamazsın gibi Bi durum olamaz, annelik duygusu öyle bişey ki her halükarda bakarsın zaten yanında birileri illaki olur.
Ben 4 gün çok zorlandım, sık sık yürümeye çalıştım ama canım çok yanarak. Benim bebeğim 8 gün küvözde kaldı onun üzüntüsü de vardı, inşallah yanında olursa daha çabuk toparlanırsın ona bakabilmek için.
Korkutmak istemem ama ben normal doğumdan korkmana rağmen şuan hala diyorum ki keşke normal doğum yapabilseydim. Karar senin tabi.