Aybukeb Irmakkk21 evet stres çok etkiliyor rahat olmaya çalış 32 ye geldi mi korkma inşallah kaç çıkıyor sancılarınız
Irmakkk21 Mom9272 stres yapmamak elde mi yatıyorum annemde kalıyorum İnş durmuştur ben hissetmedim çünkü sancıları şimdi arada belim agiriyor geçiyor oda normaldir heralde
Irmakkk21 Aybukeb sakın olmaya çalışıyorum İnş da geçecek kazasız belasız hiç bilmiyorum sormadım bile sancı diyince ağlıyorum direk
Mom9272 Irmakkk21 bende kasık ağrısıyla gtmiştim 34.haftada nstde yüksek sancılarım çıktı ciğer gelistirici serum vs verdiler 36haftam bitmek üzere şimdi bende çok korkmuştum
Aybukeb Irmakkk21 korkma canım hiç tedbirini al tevekkül et o evladı sana bağışlayacksa Rabbim şimdi doğsa da kavuşursunuz hiç merak etme tedbir ve tevekkül inşallah
Irmakkk21 Aybukeb Amin inşallah hepimiz Rabbime emanetiz o ne derse olur çok şükür ki inançlı insanlarız nasıl sabrederdik yoksa
beatrice00 Kizlar nst de sancisi cikanlar bisey hissetmiyor muydunuz nst ye girmeden once ? Ben de rahim agzi uzunlugum sinira yakin 29 haftaligiz tedirginim bu konuda
beatrice00 Masaltugba Esrakurukuz 27 mm cikmisti 22. Haftada 28 mm cikti 25. Haftada doktora gidicez bu hafta bakalim. Progestan kullaniyorum. Hissetmemis olmak cok kotu ya sanciyi insan iyiyim sanip hayatina devam edebilir