Irmakkk21 canım benim 31 de sancılarım çıktı nst de nidicard verdi ilk günde 4 tane baktı ertesi gün yine çıktı 6 ya çıkardı o zaman durdu şimdi 35 haftalığım bu hafta yine çıktı ama artık normal dedi haftan ilerledi dedi 1 hafta daha kullanıcam 36 da bıraktıracak bende işe yaradı yani birde evde dinlendim hep yemek yaptım sadece başka hiçbirşey yapmadım