Vijdan sağol canım. Sağlıklı olsunlar da benim de belli değildi olesentadan dolayı belki de acil sezeryana da alabilirlerdi ben hiç iki doğumu da düşünmedim hangisi olursa yani bebeğim sağlıklı olsun da inan o tereddütle yaşamak beklemek daha zor. Çok şükür atlattık. Sende inşallah sağlıcakla al da kucağına gerisi önemli değil geçmiş olsun tatlım:)