Miniginannesiiii1111 Bbsraa amiin inşallah Allah razı olsun çok teşekkür ederim okurken bile bu cevabınızı çok mutlu oldum 😇
Bbsraa Prenses001 40 haftayı beklemeye gerek yok denildi. Plesenta kalınlaşmaya devam etti riske atmamak için bebegimin kilosu fln da iyiydi o yüzden gözlem altında olayım acil bişey olursa hastanede olayım diye canım.
Prenses001 Bbsraa anladım canım bana son bakan doktor plasenta normal dedi hangisine inanayım bilemedim
Bbsraa Prenses001 perinatooojiye mi gittin csnim? Normali 2 3 cm kalınlık normaldir. Kafana takma doktor normal dediyse :)
Bbsraa Eminetrbl amin insallah canım:) söylemedi kaç dikiş olduğunu sızıntı fln oldu uğraştı bayağı az dikisim olduğunu düşünmüyorum😊
Beyzoli Bbsraa gözünüz Aydın öncelikle hemen sütünüz geldi mi bide normal doğumda sonda takılmıyo diye biliyorum neden taktılar bide çok acıdı mı acaba
Bbsraa Beyzoli sağol canım:) rahim yumuşaması için bisey takıldı adını unuttum. Ucunda ilaç vardı. O düşmesin diye tuvalete gidemedim. Bir kere sonda takıldı sonra zaten çıkarıldı rahim yumusayinca:)
ebrueb Doğumdan sonra toparlanmanız uzun sürdü mü? Kesi falan olduysa ağrınız oldu mu sonradan? Hayırlı olsun bebeğiniz
Bbsraa ebrueb hemen kalktım canım. Kesi oldu dikisimde var bide dokularım hassas benim dikkat ettigin sürece bişey olmuyor ben dogumdan bir gün sonra normale döndüm:)
Bbsraa ebrueb agrım olmadı sadece dikişlerin baskısı oluyor o kadar. Dikişleri de hiç hissetmedim sonrası da rahattı.