Gaazell sezaryen mi olacaksınız. Ben normal doğum yaptım ebe dikişi attıktan sonra gelip baktı sadece.. Bazen gülüyo bazen somurtuyo bilemedim ki. Normal doğuma girdiğini bilmiyordum. Sadece kuzenimizin doğumunda ebe dikişi yapamadığı için ilkin hanım gelmiş ama kuzen hiç memnun kalmadı bi kaç kez sökmüş dikişi 😐 enfeksiyondan dolayı demişler ama. Dikkat edin son günlerde suyu bol için enfeksiyon olunca dikiş çok zor oluyo kesi olursa bulaşmasın.