M-o-r-58 Canım devlet hastanesi gibi düşün ama muayene ücreti 158 tl veriyorsun ama normal diğer hastalarla aynı statüde oluyırsun seni nst ye ya da kan alamaya gönderdiklerinde hastanenin kendi hastaları da var ya baya sıra bekliyorsun. Önemseyen yok. Ben tavsiye etmiyorum. Her zaman randevu yok sıkıntı oluyor. O yüzden medicanaya geldim iyi ki de gelmişim bebeğimin boynuna kordon dolanmış beni acil sezeryana aldılar