M-o-r-58 Ay ciddi misiniz şuan yeni binaya geçmişler. Gittik oraya güya çağlar hoca içşn sıra alacaktım ama randevuları kapalı hasta almıyormuş. Sonra hemşire gidip ilkin hocayla görüştü o da geldi yanımıza güler yüzle bütün sorularımıza cevap verdi. Hatta üstüne basa basa sordum siz mi doğuma gireceksiniz yoksa ebe mi girecek diye hayır ben girecem dedi. Ki doğum ücreti de 2 bin tl alacaklar. Ay kafam karıştı şimdi