Adaada ben iki düşük yaptım bu gebeliğim olduğu andan itibaren progestana başladım fitil olarak günde 2 kullandım sonra bıraktım ve bir gece cok ciddi
Agrım oldu regl sancısı gibi kahve lekelenmem oldu hemen iğneye başladık ya 5 gün yada 7 gün yaptık tam sayıyı hatırlamıyorum ama ben lekenden hemen sonra doktora gittim ve iğneyi oldum kesildi bir daha ne
Leke ne kanamam olmadı ve cok şükür sağlıklı bir gebeliğim var ama iğne ilaç fitil herşeyden önce en önemli ilaç moral pozitif enerji 💕💕