Bende kullanıyorum hamileliğimin başından beri clexane 04 lük olandan kol bacak genelde vuruyoruz göbekten pek tercih etmiyorum vura vura zamanla alışıyor zaten insan ilk zaman zor oluyordu benim icinde ama yavrum icin herseye değer. Benim hiç düşük olmadı fakat doktorum değerlerime göre her ihtimale karşı başlattı eğer bu ihtimalleri göz önünde bulundurmasaydı belki benimde kötü bi sonuç olabilirdi biz oyüzden erkenden önlem aldık