Deletedmom19 benim ilk gebelikte doktorum vermişti sonra bi daha hamile kaldım başka bi doktor gerek yok vurunmana dedi ve 3 aylıkkken o iğneyi vurunmadığım için bebek karnında öldü şimdi 27 haftalık gebelik ilk kızmdaki doktoruma gidiyorum hemen hamile kalırkamz başladık iğneyi vurunmadığım için bebek ölmüş karnımda