21 ağıstos bayram bebişi 🙂 Ben alıcaklarımı bitirdim. Kısa , uzun, kolsuz hepsinden aldın ikişer üçer çıtçıtlı. 0-3 te aldım 7-8 tane 3-6 da 4-5aya kadar almam artık bişey. Sıcak olucak evet ama onların alıştığı bi sıcaklık var ince jakarlı die tabir edilen çıtçıtlı ve alt - üst aldım 4-5 adet yazın onlar çok iyi oluyor. Kalında değil . Ama üşümezde . Tavsiye ederim. İkinci bebeğim☺ Eylül - ekim önümüz uzun kollu da aldım 0-3 ve 3-6 yine onlarda normal kalınlıkta . Yelek ve uzun kollu fermuarlı bir şeyler alın mutlaka akşam dışarı çıkarken gerekiyor . Evet çok çabuk büyüyor ama küçük doğuyor ilk bir ay o küçükler giydiriliyor. Onun için büyük lü küçük lü alın. Birde ayaklı patik hemen küçülüyor evet bu sebeple onların ayaksız olanları oluyor onları tercih edin😉