SerapTadelenTtnc 1234 benimde normal şartlara göre 23 ü ama dediğiniz gibi erken alır doktor ben yapıcaz o sıcaklarda 😱
Minikmucizemmm Tugbaumit burdayım olmaz mıyım en korktuğum şeydi yazın Doğum Yapmak başıma geldi 🙄 ilk hamileliğim ve sıcağı gerçekten sevmiyorum Doktorumuz 9 agıstos dedi bakalım 🙏💕