SibelAlp7 Tugbaumit bende burdayım Ağustos 16.Hem de İzmir sıcağında Allah kolaylık versin herkese👍Kıyafet meselesi de tam bir muamma 0-3 aldım ben 3-6 ağırlıklı.
Tugbaumit SibelAlp7 bende o ağırlıklı aldım ay Ağustos birde İzmir sıcağı 😫 Allah hepimizin yardımcısı olsun. 👼🏻🤗
Tugbaumit KymetKaplan evet ismini koyduk biz 👼🏻 12 haftalıkken cinsiyetini öğrendik ismini hemencecik koyduk 🤣 Barkın Alp olucak paşamın ismi inşAllah 👼🏻
Babyy1 Bizde burdayiz 😊 ağustos 16 kısmetse ilk bebegim olacak kararsızlıktan fazla bişey alamadım kizima 😂😂😂😂😂 hareketleri de çok net hissediyorum özellikle sabahları ac ken biz biz değiliz ana kız çıldırıyoruz 😂
Tugbaumit KymetKaplan Eski Osmanlı isimlerinden gezgin demek alpte zor alınan askerlik unvanı gezgin asker oluyor anlamı 👼🏻 Asker olcak benim oğlum inşAllahhhh ♥
Arveninannesi İzmir sıcağını çeken biri olarak bende varım ve kurban bayramında görünüyor ama bakalım ☺
Dilek23 Tugbaumit 17 Ağustos bizimde,sıcaklara kalmadan ve iyice kilo almadan alışverişini tamamlamak istiyorum. Araştırma yapmaktan beynim sulandı resmen 😜
Ozge1267 Kızlar özel 13 haftaliken kiz dedi devlet19 h erkek dedi sizce dogrumu kıyafet almam için emin deyilim
Tugbaumit Ozge1267 benim 12 haftalıkken kemik yapısından erkek dedi sonrasındada hep erkek dendi renkli ultrason dada erkek olduğunu gördük doktorun tecrübesi ve cihazlrn kalitesine de bağlı sonuç ama sen yinede renkliyi bekle