Firmayı arayın diyen arkadaşlar için yazıyorum.
Haziran başından beri 184 üzerinden tekrarlayan kayıtlarım var fakat çözüm yok. Firma ile iletişime geçin denildi sizin bakanlık olarak yapamadığınızı ben vatandaş olarak nasıl yapabilirim desem de iletişime geçtim. 16 17 gün önce Zeynep hanım dedikleri kişiyle görüştüm. Benden eczane ve çalıştığı ecza deposu bilgilerini istedi verdim. En geç salı gelir dediler. Pazartesi, salı, çarşamba… Cumaya kadar her gün eczane-depo ve firmayı aradım. Eczane depoya gelen bir şey yok diyor. Depo göndericez diyen kim öyle bir şey yok diyor. Firma biz gönderdik dediysek tekrardan bizi aramanıza gerek yok, her gün yüzlerce kişi bizi arıyor diyor pazartesiye kadar bekleyin tekrar o zaman ararsınız dedi. Aradığımda çıkan kişi Zeynep hanıma bağlamadı. Artık gönderim yapmadıklarını bakanlıktan haber beklediklerini söyledi. Tabi eczaneye hala helen giden bir şey yok. Tekrar tekrar 184ü aradım ve ezberlenmiş cümleleri tekrar edip durdular. En son twitter hesabı açtım. Ordan sağlık bakanlığı, fahrettin koca, sağlıklı çözüm, tıbbi cihaz kurumu ne kadar hesap varsa hepsini etiketledim. Tek dönüş yapan tıbbi cihaz kurumu hesabı oldu ve bir cep numarası verip iletişime geçmemi istedi. Görüştüğüm kişi firmanın daha önce aradığım sabit numarasını ve dahilisini verdi mevcut durumu aktardım. Kendisi ilgileneceğini pazartesi tekrar aramamı söyledi. Aradım çıkışı yapılacak depoya siparişi geçtim en geç çarşamba gelir size dedi. Günlerden pazar hala gelen giden bir şey yok. Depoyu arıyorum gelen sevkiyatlar var ama sizin eczane adına yok firmayı arayın diyor. Sabit numarayı arıyorum açan yok. Cuma günü görüştüğüm kişiyle tekrar iletişime geçtim önümüzdeki eczanelere dağıtım olacak diyor. İğnem biteli çok oldu sağdan soldan toplama bulduğum iğnelerde bitti. Devlet hastanesi raporum olmasına rağmen sadece geçici bir süre acilde vurabiliriz bize de kısıtlı geliyor yatan covidli hastalarımıza kullanıyoruz kalıcı bir çözüm bulun diyor. Bu ortamda her gün acile gitmek ne kadar sağlıklı onu geçtim sürekli yapamayacaklarını söylüyorlar. Haziran başından beri çektiğim stresi bir ben bir Allah biliyor. Firmadan 2 kez gönderim sözü aldım ama hala ulaşan bir şey yok. Göndermiyoruz deseler umut bağlamayacağım ama her gün eczane-depo-firma ara tek tek hepsine dert anlat, onlae birilerine bağlasın bağlanan kişi açmadan hat düşsün. Yoruldum. Söyleyeceklerim bu kadar.