hacersultan16 bana alternatif tedavi görüşün demekten başka çözümü olmayan 184′e kollarımın, bacaklarımın mosmor halini çekip atmak isterdim. Sadece coraspin yetiyor olsa ben her gün kendimi morartmaya meraklımıyım acaba? Kan aldırırken bile panik olan biriyim alternatifi olsa her gün kendime iğne yapar mıyım? Hibor doktorum önermedi. Sıkıntı yaşadığımız gebeler oldu dedi. Oksapar ve muadili bulmaya bak bulamıyorsan acilde yaptır en son ihtimal hiboru düşünürüz dedi. E madem alternatif tedavisi var sayın 184 siz neden covid tedavisinde kullanmıyorsunuz diyorum aynı cümleyi tekrarlıyorlar. Telefonu kapatıp tekrar kayıt açıyorum, tekrar, tekrar. Çözüm metodunuz değişene kadar da aramaya devam edicem diyorum siz bilirsiniz gelen cevabı aktarıyoruz o da değişmeyecek diyorlar. Firmada güzel oyaladı haklarını yemeyeyim şimdi her konuştuğumda gelecek diye umutlandım. Firma gönderdik diyor depo gelmedi diyor. Acaba bu akıbeti belli olmayan iğneler için Müge Anlıya mı çıksak? 🤔