Arkadaşlar aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum dün eczacımızın bana anlattığı şu oksapar kutusunun üzerinde firma adı yazıyo o firmayı ara sıkıntını ve ne kadar lazımsa onu söyle senin adına buraya yollasınlar dedi. Bu uygulama yeni çıkmış bizim gibi kullanmak zorunda olup bulamayanlar için temin ediyorlarmış ben dün kapanacak sırada aradım pazartesi arayın dediler bakalım pazartesi tekrar arıcam sizde arayıp sıkıntınızı söyleyin inşallah yardımcı olurlar 😊