Deletedmom320 02124476161 koçak firması salı günü arayıp eczanenizi ve eczanenizin ecza deposunu söylerseniz adınıza gönderim yapacaklarını söylediler ben bu hafta aradım salı dedikleri için tekrar arıycam
Gebegunlugu Deletedmom320 bende aradım banada pazartesi arayın yardımcı olurlar ecza ciniz ile anlasın ecza ismi verin dedide ne konuda anlasicam bilmiyorum ucret mi ki? Çok mu pahalı ya mal oluru
Ebruaydn Daha dün konuştum eczaneyle daha inceden yoktu ama gelmiş sorduğunuz eczanelere tekrar sorun bence çünkü gelmiş ve ben aldım ama sayılı veriyorlar ne kadar çıkıyorsa o bitmeden de Bask a vermiyorlar..
Ebruaydn Meryem1316 banada cimerden aynı saçma cevabı verdiler maliye bakanlığından açıklama bekliyorlarmış o kadar sacmaki o zamana kadar ne yapıcaz kimse bunun cevabını vermiyor ..
Gebegunlugu Deryasaym bende aradım banada pazartesi arayın yardımcı olurlar ecza ciniz ile anlasın ecza ismi verin dedide ne konuda anlasicam bilmiyorum ucret mi ki?
Gebegunlugu Bir numarayı aradım banada pazartesi arayın yardımcı olurlar ecza ciniz ile anlasın ecza ismi verin dedide ne konuda anlasicam bilmiyorum ucret mi ki? Çok pahalı ya mal olurmu çünkü var denildi yardımcı olurlar denildi
Deryasaym Gebegunlugu ücretli olavağıjı sanmıyorum . Sadece sizin sürekli aldıgınız eczaneye sizin için gönderiyorlar gibi bi şey anladıgım kadarıyla bana da öyle dediler çünkü Gebegunlugu
Deletedmom320 Gebegunlugu ücretli olmaz canım eczaneye gelmiş olacak ya reçeten ve raporunda varsa direk ondan düşecekler bence
Elifinmucizesi HappyMom bende kullanıyorum ve çöm zor bulabiliyorum İstanbulda oturuyorum Mardin’den istedik
Elifinmucizesi Selov üretim falan durduğu yok arkadaşlar korona tedavisinde kullanıldığı için kara borsa olmuş
Gebegunlugu Deryasaym ınsallah kullanmadığım bu süreçte bebeğime birşey olmaz 🙏🙏🙏 elimden geleni yapicam ecZaci bulmaliyim
Whitechicken Elser bende 4000 lik kullanıyorum ve bulamıyorum bana yoll MeyraEylulBallisi Meryem hanım İzmir Bornova dayım oksapara talibim
MeyraEylulBallisi Whitechicken bende yok.. Bende olan birinden istedim. İnşallah bulursunuz en kısa zamanda.
Abc13 Arkadaşlar merhaba, çok yüksek ihtimalle bu hafta salı itibariyle ilaç piyasaya geliyor bilginiz olsun 🌸
Dlktpl Bu hafta zamlı fıyatla gelecek eczanelere dedıler duyumu alan varmı kızlar zamlı gelecegı ıcın raporunuz gecersız olabılır dedıler dogrumu acaba
MeyraEylulBallisi Dlktpl bilgim yok ama sanmıyorum yani. Doktor bana 1 sene boyunca bu ilacı kullanmak zorunda ücretsiz alabilir diye başhekim onaylı rapor vermiş. Fiyatı karşılıcak olan devlet bizlik bi durum olmaz diye düşünüyorum
MeyraEylulBallisi Gebegunlugu eğer elinde hiç yoksa raporunla acile gidip vurul. Bi gün bile çok büyük bi risk. İnsan evladını bu riske atmamalı bence. Aciller vuruyo bu iğneyi
Mina00 Gebegunlugu kayseride 4000lik varmış diye duydum ben 6000lik kullanıyorum diye bulamıyorum ama bulan tanıdıklarım var 4000lik
Abc13 Gebegunlugu ben eczacıyım canım başka bir eczacı arkadaştan duydum Kesin bilgi diyebiliriz ama yine de Salı’yı bekleyin
Dlktpl MeyraEylulBallisi aynen benımde raporum 1 senelık bızlerı bukadar strese soktular sureklı eczane aradık ılac bulunan parayla satarım dıyen bıle oldu yazık gecekten bebeklerımızın saglıgıyla oynadıkar
Gebegunlugu MeyraEylulBallisi canım hibor 5 binlik kullanıyorum yarısını boşaltıp vuruyorum ağır diye oda sulandiriyomus ama yinede oksapari almak istyorm riske girmemek için ınsallah hibor da iyidir