CansuDemir Aslim22 Oğullarımda “belki” şeklindeydi çünkü kordondan dolayı yanılma olabiliyordu tam göstermiyorlardı. Ama kızımda netti 😂 11-12 haftalıkken
Naylonbranda Aslim22 Bana bulundu canim 12+1 de ikili taramad Dr cinsiyet tahminim kız dedi iki gün önce detaylida Dr erkek dedi🙏
Naylonbranda Aslim22 yani dediğim gibi canim 12+1 de perinatolog cinsiyet tahminim kız demişti iki gün önce detaylida erkek dedi Dr herkes detaylı kesindir dediği için detaylı kesindir diyorum