Melike_16 Merhaba kızlar bizde 10+2 olduk 12 haftalıkken ikili tarama testi için doktora gideceğim inşallah cinsiyetini öğrenirim 🤗
Betuell Aslim22 ilk bebeğimde 11 haftalıktı tam %90 kız demişti doğru bildi şimdi 11 +3 günüm doktorum sölemedi daha