Sehribann Aslim22 benim 12+4te ikiki tarama testinde belli oldu cinsiyeti. Erkek bebeklerin erkenceden anlasiliyor. Hemen gosterdi oglusum😊
Sehribann Aslim22 ben camlica medipolde ogrendim. Ama kosuyolu medipolde takipliyim. Amin canim. Insallah senin icinde gonlune gore en hayirlisi olur.🤲🏻
Aslim22 [silindi] bende en sn adet tarihim 7 nisan bende 29 haziranda gidecegim bakalim eger ogrenirsem sizede yazarim ❤️🙏🏻
Aslim22 Sehribann hayirlisi Allahtan merak ettgim icin boyle bir post actim bakalim Allah hakkimzda hayirlisi hangisi ise onu nasip etsin ❤️🙏🏻
Asiyeozgur Aslim22 Allah korusun canım emanetimiz rabbime o koruyacak nasip etcek sağ salim kucağımiza almayı 🐣 benim ilk gebeliğim o yüzden cinsiyet mühim değil inşallah çarşamba günü 3lu tarama var cinsiyetide söyler umarım 😅
Asiyeozgur Aslim22 inşallah canım başından beri hep erkek hissediyorum rüyalarımda hep erkek bebek emziriyorum bakalım hislerim beni yanıltacak mi en çok önü merak ediyorum 😅😅
Aslim22 [silindi] tamamdir bakalim gideyim ilk isim sana haber vermek takipleselim instgram falan kullaniyrmsn