vuslatim34 iremgun Anne18 Deletedmom281 Gulay_agayeva kızlaarr 9.83 çıkmış yine çok düşük iki gün önce 5.65ti 😒 ne yapsam bilmiyorum
iremgun vuslatim34 ya hadi bize d e haber et canım boşuna o gün üzüldün belki de merakla beklşyorum❤🙏
Fatma4185 Mormenekse34 canim 2gunde idararda cikmasi cok düşük ihtimal suphen varsa hemen kan testi ver hemen cikar
kar_kristali vuslatim34 var gibi hadi hayırlı sonuçlarını alırız inş rabbim gönlünüzde olanı hakkınızda hayırlı eylesin hakkınızda hayırlı olanında gönlünüze razı eylesin
Gulay_agayeva Bu ayin 23 catlama ignesi yaptim daha 4 gun birazcik kan gordum normalmi bu ?anlayamadim hicbir zaman boyle olmamisdi kizlar luften yardimci olun
Gulay_agayeva vuslatim34 ben azerbaycanda yasiyorum burada 3 sate cikiyor neden orda o kadar gec cikiyor anlamadim
iremgun vuslatim34 ya canım sen delisin görmüyor musun 2 günde 2 kat artmış işte olması gereken zaten 2 günde 2 kat artması değil mi doktorun ne diyor bence 2 gün sonra tekrar ver kuzum
Deletedmom281 vuslatim34 🥀 Üzülerek Kimyasal gebelik gibi durduğunu söylüyorum. Regl kaç gün geçti o önemli ?
Ecmelbeyza vuslatim34 ya benim testte öyleydi ilk silikti sonra koyu çıktı sonra düştü ama seninki 5ten 10a 2 kat olmuş gerçi ama ay inşallah sağlıkla ilerlesin ya
iremgun Gulay_agayeva neden ki 2 günde 2 katına çıkması yeterli değil mi Ben mi yanlış biliyorum acaba