Ecmelbeyza vuslatim34 ya benim testte öyleydi ilk silikti sonra koyu çıktı sonra düştü ama seninki 5ten 10a 2 kat olmuş gerçi ama ay inşallah sağlıkla ilerlesin ya
Ecmelbeyza Anne18 😱test mi yaptın ayyy çok heyecanlı açamadım ben yaaa . Kan sonucun neeee ay seni bir de @vuslatim34 i çok merak ediyorum inşallah vardır
Ecmelbeyza vuslatim34 benim de 5 gün geciktirdi . Ay seninki katlıyo kuzu sanki . İnşallah devam eder . 🥰🐣
melkaydnnn benim 4 gun gecikti sizce kanda belli olurmu 15 aydir bekliyorum ilk kez gecikti normalde hep 4 5 gun erken olurdu
Ecmelbeyza melkaydnnn 4 gün gecikme eğer varsa net çıkar tabi idrarda da kanda da test yaptınız mı evde
Ecmelbeyza melkaydnnn yok malesef kimyasal yaşadığımda gecikme olmuştu testte de silik çıkıyordu . İnşallah vardır sizin 🐣
vuslatim34 Ecmelbeyza kuzum senin geciktikten sknra mı 6 çıkmıltı.Çok korkuyorum kimyasal olacak diye.doktoruma gittim gebelik görünüyor dedi pazartesi yine kan vereceğim kontrole gideceğim.
Ecmelbeyza vuslatim34 benim geçti 3.gün 6 çıktı sonra gecikme devam etti kanama olmadığı için sonra olunca değer de düştü zaten Ya boşver kötü düşünme şimdi seninki çıkıyor katlıyor Allah’ın izniyle