MehZey Anne18 benimde böyle olmuştu ama ikinci çizgi de belirmişti 2 gün sonra testi tekrarladım net çıktı. İnsaAllah sizde de gebelik vardır
Deletedmom316 Anne18 canim idrar dagilmiş ve kirmizilastigi icin o 2 ci cizgi gorunuyor sen 1 2 tane test daha yap idrarini 1 2 saat tut oyle yap bakalim
Miniginannesiiii1111 Anne18 canım resim yok atmışsın ama ilk attığını görüyorum sadece bağlantı olarak kopyalarsan daha iyi olur belkide bendedir sorun
perihankrkya MehZey ikinci çizgi silik gözüküyor ama kuzum sen yine de bi kan ver bize de haber ver inşallah hamişsindir❤❤
MehZey perihankrkya bu benim ilk gebelik testim akmıştı boyası ikincisini 2 gün sonra yaptım ve pozitif çıktı sonuç bayanınki ile hemen hemen aynı ona umut olur belki şuan 11+3 günlüğüm zaten teşekkür ederim ilgilendiğiniz için 🤗
Aysgllyurtss Anne18 biraz renk dagilmis ama cizgi var kesinlikle tekrarla testi yarin sabah ilk idrarla 😊Bence pozitif ama😊
Asiyeozgur Gecikmenin 1. Günü yapmıştım böyle çıkmıştı. Inşallah vardır bebiş hakkınızda hayırlısı olsun
PrBera Anne18 onlar yarın çıkar diyor ama saat 3 gibi tahlil sonucunuz çıkar internetten bakın ben hep öyle yaptım sabah verip öglen 3 gibi internetten baktım sizde deneyin mutlaka çıkar sonucunuz
kar_kristali Var gibi duruyor canım inş hamilesindir kan sonucunu merakla bekliyoruz bu mubarek günde rabbim isteyen herkese versin inş