Anne18 verdiği kod ile hangi şehirde oturuyorsanız atıyorum mesela Bursa Osmangazi tahlil sonuçları yazın nete ve o kodla giriş yapın e nabızdan önce sonuç oraya düşüyor hastanenin kendi sonuç sayfası olduğu için ben hep öyle yapıyorum öğleden sonra hemen görmüş olursunuz hayırlısı olsun inşallah