Anne18 birtosbikannesi canım hamile degılım kan değerim 1.22 cıktı 😔😔😔😔 zor kendime geldim çok üzüldüm çok
nazeninhanim Anne18 ikinci çizgi belli ama benimde öyle pembeler içinde biri net biri silik çizgiydi reglim de bir hafta gecikmişti , sen yine de bir test daha yap. Hayırlısı olsun
Neslihangrbz Anne18 belki daha çok yenidir çok henk olduğunda bhle oluyor birkaç gün sonra tekrar yap test
zynb_ozkn Anne18 var ama bir tane daha uap bence benimde 7 günüm geçince yaptığımda böyle silik çıkmıştı
Ecmelbeyza Anne18 heeey nereye gittin moralini bozmaaa . Olacak ya bana da sana da olacak Allah’ın izniyle bizimkiler nazlı bebekler 🐣
Gly_gks Anne18 hayirlisiyla olur insaAllah, zamani geldiginde. Kafaniza takmayin.. bende 1bucuk senelik evliyim, simdi ise 12haftalik olduk cok sukur. Umudunuzu kaybetmeyin