Seda9391 Çoğunluk erkek sanırım🙂 13+4 deyim 16 haftada söyleyecek bakalım hayırlısıyla inşallah sağlıklı olsunlar da insan gene de merak ediyor ya 😂😂
Huris Deletedmom83 kıza benzetti ama mayısın ilk haftası netlesir dedi sağlıklı hayırlı evlat olsunda herşey baş göz üstüne canim
Smilesra 15 haftayız. 14ken %85erkek dedi haftaya tekrar gidicem o zaman netleşir belki. Hayırlısıyla doğmayı nasip etsin rabbim cümlemize. İsim ne düşünüyorsunuz çok düşünüyorum hiçbirşeyi beğenmiyorum ne olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ebrfth Smilesra aminn canımm ınsşlhh saglıklı olsunlardaa erkek isimlerimi bende araştırıyorum netten ayaz bana yakın geliyor😍
sydv 13+4 teyiz şimdi 12. haftada ikili taramada erkek gibi dedi biz de hayırlısı dedik mayısta kesinleşir inşallah 😀👶🏻
Ebrfth sevilytm Ayy canım Maşallahhh aramızda 1 haftaa 1 gun varr bnde daha ögrenmedm cınsıyett göstermeyene hep kız derler ama hayırlısı bakalm saglıklı olsunda bebısın❤👶🏼❤