Ben de dün devlet hastanesine randevuma gittim. 14+6 şuan. Doktor bakar bakmaz erkek dedi. Bayağı da el parmaklarını kafa şeklini falan oturup inceledi, beğendi. Doktorun direk erkek demesi beni şüpheye düşürmedi. Ama 16. Haftaya girince ben tekrar gitmeyi düşünüyorum kendimi garantiye almak için. Doktor tekrar gel demedi cinsiyet için. Apaçık da ultrason görüntüsü verdi. Ama yine de bilmiyorum 🙈