Ebrfth sevilytm Ayy canım Maşallahhh aramızda 1 haftaa 1 gun varr bnde daha ögrenmedm cınsıyett göstermeyene hep kız derler ama hayırlısı bakalm saglıklı olsunda bebısın❤👶🏼❤
Burcusrkn 19ekim bizim doğum, ikili testi yaparken kıza benzetti doktor ama hayırlısı bakalım kesin bişey yok 😊
Tgbfth Bizim de tahmini doğum 23 ekim,14+2de de cinsiyetimizi öğrendik oğluş geliyor Allah nasip ederse👶😊
Ebrfth AlyaduaMehmetfatih cinsiyeti kaçıncı haftanda ögrendnn yaa bnde cok merak ediyorum 13+3 oldumdaa😍
Gozdem90 Seherasln benimde 23 ekim canım aynı şeyleri benim doktorum da söyledi. Sağlıkla dogsunlar insallah