Lokman hekimde Emine hanıma gidiyorum, gebe kalmadan önce de gidiyordum. Çok pozitif bir hanım güler yüzlü nazik. Hatta bana daha önceki doktorlar senin artık beklemene gerek yok tüp bebek yapalım demişlerdi İstanbulda. Görev yerimize dönünce bir de bu doktora gidelim dedik muayene etti falan olmaması için bir sebep yok Allahın izniyle ben olacağına inanıyorum dedi. Akıntı için ilça vermişti 2 ay sonra kendiliğimden gebe kaldım. Bilmiyorum ağzı dualı bir kadın. Psikolojik olarak ona kontrole gittiğimde çok rahatlıyorum.