Zsnbr ben lokman hekimin hayat hastanesi bölümünde yasemin hanıma gidiyorum ve de çok memnunum akdamara kesinlikle gitmem benim çocuğum varken sen dış gebesin deyip imza attırıp kürtaja alacaktı izin vermedim sonra tesadüfen yasemin hanıma gittim ve iyiki de ona gitmişim gerçekten çok ilgili ne sorsam herşeye olumlu cevap veriyor. Ve ben ikili testimide lokman hekimde yaptırdım sadece detaylı mı üniversitede yaptırdım oda çok erken saatte gitmedik bile 3.sıradaydım