Zsnbr bende erken doğum riski yaşadım erkenden alabiliriz dedi Çok üzüldüm ama sonuçta büyümeyen benim bebeğim kadın napsın bu durumda dedim kendi kendime. 3-4 haftadır büyümüyor oğlum çok üzülüyorum ama napiyim ne fayda edecekse hepsini yiyip içiyorum çok araştırdım ama çocuğa birşey oldu kaldı öyle. 😪Herşeyi araştırıp tüketiyorum ama galiba nasibimde oğlumun zayıf olması var. Sağlıklı olsun küveze girmesin doğunca almasınlar benden başka istegim yok. Ikimizde sağ salim kurtulalim gerisi önemli değil artık 🙂 rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🤲