Okangokce Happybsrn doktor önerirse çekiliyor ondan önce bazı tahliller istiyor uygun görürse devlette sakın yaptırma çok canını yakıyorlar
Happybsrn Deletedmom281 evt kimyasal gebelik yaşadım bilmiyorum ki yokmudur acaba sıkıntı tüplerde 🤔🤔
Deletedmom281 Happybsrn 🙌 Ben çocuk sahibi olmak için Türkiye’ de ki en iyi Prof. Lara gittim ve hepsinin dediği şey eğer kimyasal gebelik yaşıyorsan gebe kalmanda problem yok gebeliğin devam etmesiyle alakalı problem var onların bulunması lazım demişlerdi. 💁♀️ Kaş yapayım derken göz çıkarmayın 🌺
Yaprak- Happybsrn doktorsuzda yaptırabilirsin özelde kendim istiyorum deyin o kadar ben kendim çektirmiştim canım inşallah vesile olur
Happybsrn Deletedmom281 hadi ya belki bende doktora öyle desem o da bna gerek yok diyecek içim biraz rahatladı en azından tüple ilgili bir sıkıntı yok🙏🙏🙏 bi yerde okumuştum döllenen yumurta rahime düşmezmiş tüpler kapalıymış ondan kimyasal gebelik olur diye aklıma takıldı acaba mı dedim..
Deletedmom281 Happybsrn 📍Hayır, öyle bir şey yok tam tersi yumurta döllenip embriyo oluşuyor hücreler bölünmeye başlıyor rahme tutunuyor Beta hcg salgılanmaya başlıyor ama hücre bölünmesi bir süre sonra sebebi hangi faktör ise artık o bölünmeyi durduruyor ve beta hcg Yükselmek yerine düşüyor ve kanamayla beraber atılıyor vücuttan. Burada genetik bir problemden dolayı olabilir, antikorlarla alakalı olabilir birçok sebepten olabilir 🌺
Mamyr Happybsrn tatlım tüplerin kapalı olsa nasıl kimyasal gebelik oluşsun olmazdı zaten dolleniyo rahme tutunamadn düşüyo bende aynı durumdaym doktor muayene etti hiç bise yok düzensizlik olur dedi onun içinde ilaç yazdı bakalım
Happybsrn Deletedmom281 yaaa eşimin morfoloji sıkıntısı var ondan mı oluyo acaba anlıyor musun göndersem de baksan
Deletedmom281 Happybsrn 🙌 Sperm DNA hasarı olabilir mi baktırdınız mı ? DNA hasarı olunca da tüp bebek dahi olsa embriyolar hücre bölünmesini durdurabiliyor.
Senaesmer Happybsrn sağlıklı güzel spremler yok sanırım.eşinizde. geçen perşembe gittim ama dr sevk kağıdı olmadan da gidiliyor randevu alıp git baktır türkiyenin her yerinden geliyorlar. 700 tl bi ücret vsr hiç anlaöıyorsunız çok fazla idraarın varmış gibi hissettiriyor. ŞİŞLİ ECHOMAR ŞİŞLİ CEVAT HOCA Kesinlikle baktır hiç korkulcak şey yok.
Happybsrn Deletedmom281 doktor iyi demiş yani eşiniz normal yolla gebe kalır ama morfoloji 2..ben yoktum eşim pek Bilgi alamamış dna bununla olmuyo mu o ayrı mı?
Deletedmom281 Happybsrn 🙌 ikisi farklı şeyler ama morfolojisi 2 ise iyi siz yine denemeye devam edin kimyasal geçirmişseniz sağlıklı gebelik haberi yakındır🌺 şimdilik yumurta ve sperm kalitesini arttıracak multivitaminler kullanın. Kendiniz; ilk 1 ay zinco çinko, o bittikten sonra ocean mumy omega 3, ocean d vitamini, eşinizde ; evicap e vitamini kullansın güzel haberi yakında alırsınız. Bunlar hiç bir zararı olmayıp aksine hem sperm ve yumurta kalitesini arttıran hem de vücuttaki eksik vitaminleri tamamlamaya yararlı gerçekten faydası olan vitaminler. Umarım faydasını görürsünüz 🤲🏻 Tabi kullanıp kullanmamak yine sizin tercihinize kalmış 🤗
Happybsrn Deletedmom281 doktor promen k vermişti eşime onu yine kullandık bu ay kendim bişey kullanmadım açıkçası doktorlar yumurta iyi diyordu.. Subatta kimyasal gebelik yaşadım daha bişey yok 3.adetimi gördüm üstüne hayırlısı artık
Burcuyildiz Happybsrn bende öyleyim, ama şişli echomara gittim, onlar cok ilgili, korktuğumu söyledim. O kadar çok dikkatliler ki, aleti yerleştirlerini anlamadım bile, girmeden önce ağlayacaktım o dereceydi. Ve kısa sürüyor aneztezi ye gerek bile yok.
Zoryolculuk Happybsrn bem anadolu yakasinda oturuyorum fulya acik mr onerdoler oraya gittim gercekten anezteziye gerek.kalmado cok az acidi hatta aciyo.dedim.ceken doktor bitti bile dedi ilaci verirken spekulumu takarken hep anlatarak gosterek.yapti cok.memnun kaldim bi sikinti olmadigini acik oldigini soylemisti yine de isteyen doktorumada gostermistim
Miinikk Happybsrn Şişli Echomar kesinlikle tavsiye ederim, Anesteziye bile gerek yok. Anestezisiz oldum abartılacak bir ağrı hissetmedim gerçekten.
Miinikk Happybsrn bazen doktorların yönlendirdiği yerlerde anlaşmalı olunca fiyatta indirim oluyor. Ama kendiliğinizden de gidip cektirebilirsiniz.
Happybsrn Mamyr ne bilim işte öğrenmiş oldum 😀 belki tek taraflı tıkalıdır🙈 ya hiç sorma bnde de düzensizlik oldu ya kafayı yicem 😭 ne ilacı verdi